School!

Nu blir det att ta tag i det sista så jag kan fokusera på det nya, har ju egentligen redan börjat med ekonomin. Ser faktiskt fram emot att ta nya tag, känns liksom som att det här året kommer bli riktigt bra, jag menar jag har lagt det gamla bakom mig nu och ser fram emot allt nytt. 2009 var liksom lång i från det bästa året jag har upplevt, mycket stök hela tiden, jag ser fram emot att bara at de lugnt eller ah ta nya tag!
Igår blev det fika hos Sara efter pluggandet, och det drog nog ut lite på tiden kom inte i säng för än på tok för sent vilket resulterade i att jag sov till halv elva! :O
Idag blir nog en sväng hos pappa också, sen ska jag bara at de lugnt både ikväll och imorgon. För på söndag så är ledigheten slut, börjar jobba och måste ta tag i ekonomin dessutom ;P
Nä tillbaka till pluggandet, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0