Paradise Hotel !

Precis avnjutit Paradise Hotel med lite Cola och chips! Perfekt avslut på en Måndagskväll m jag säga, dock måste jag säga att valen som gjorts inte riktigt föll mig i smak! Men så kan det väl gå, vet inte riktigt hur jag tycker det gick med pluggandet idag. Och nu är det valet eller kvalet som gäller, sova tidigt, gå upp tidigt och köra på imorgon eller vara upp hela natten och göra klart!? Lutar fan åt sängen just nu asså! I förmiddags bar det av till katrineholm för inhandling av mat efter enbart 4 timmars sömn :O INTE HELT OKEJ! I stora hela känns det som att dagen bara har varit ett enda stort delirium! Känns som det bara var en massa spring men att jag inte riktigt fick ut så mycket av det :S Ah och sen är dessutom kylan påväg tillbaka, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kan känna att det borde vara dags för varmare tider snart, börjar tröttna på all snö och is och på alla förseningar det för med sig!
Nä nu ska jag ta mig en funderare på hur jag ska göra!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0