Lala!

Fredag! Äntligen, den här veckan har varit allt utom lätt må jag säga! Skönt att den snart är över, har jobbat lite för mycket den här veckan känner jag. Eller har egentligen bara jobbat heltid men känns något så otroligt när man bara är van vid att göra precis som man vill! Nåja, imorgon blir det jobb och en stängning på söndag men nästa vecka ska bli sådär otroligt lugn så jag hinner komma ikapp med allt plugg jag ligger efter med. CSN har ju såklart fuckat ur, så dröjer ca två veckor innan det börjar rulla in pengar, vilket känns så jävla skit just nu! Allt klirr är slut och min lön blir inte heller så fet på måndag må jag säga! Men, let's make the best out of it!
Nu blir över till mamma en sväng sen ska jag nog sova!
Hörs!



Med tankarna på vad vi haft, och allt som komma skall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0