B.L.T

Hellu, sitter hemma hos min pappa nu. Tanken var väl att jag och Hannah skulle hjälpas åt att laga mat, men jag tänkte att jag mer skulle övervaka det hela! B.L.T står på menyn vilket som och hon ser ut att klara detta utan några som heslt svårigheter! Ikväll blire som sagt middag hos pappa och sen ska jag möta upp Erika och Erika för´att göra ett besök hos Eriks vän, tänkte bara ta ett glas vin. För imorgon börjar allvaret igen, jobba från 11-20. Tro det eller ej men ska bli sjukt jobbigt, har inte jobbat ett så långt pass på sjukt länge, men som Mamma sa, bit ihopp och tänk på att det ger penagr så lär väl ha ont i käkarna imorgon när jag slutar!

Ska väl hjälpa henne lite nu, Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0