Bakmorgon!

Haha, ännu en dag som börjat med bak. Vet inte riktigt om det här är så himla toppen längre, kommer snart föräta oss på bröd och kakor känns det som ;P Haha, Erika är iväg på någon tråkig introduktion för det hon ska plugga och tydligen tar det mycket längre än väntat! :O Får hoppas att hon kommer snart så jag kan få mitt te och mina scones! Hehe snart blir jobba av men tänkte försöka hinna med lite plugg innan det, får väl se hur det går med den saken! Färgade håret igår också, blev faktiskt riktigt bra. Lite ljusare bara så ingen större förändring ;D Nåja Imorgon kommer Erik hem, men inga malmö-syskon kommer i helgen tyvärr! Nämligen så att heter man Breslin är man automatiskt dålig på planering när det kommer till det mesta!
Nu kommer Er hem så ska väl duka upp lite : )
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jonathan Breslin

svårt att planera? hah! kom ju från rätt röv! nä, det kom upp en vernissage på lördag som vi alla måste vara delaktiga på. hoppas du förstår. förslagsvis kanske vi istället kommer sista helgen i januari. inte spikat dock. jag ska träffa pappan i sthlm på ons i nästa vecka. så vi kommer vara på samma breddgrader...

2010-01-15 @ 06:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0