Mitt i natten ?

Ursh känns som det är mitt i natten ! Är sjukt trött och klockan är inte ens nio, vart inget plugg kännde att jag behövde lite distans så jag kan ta nya tag imorgon, blir en lång dag tyvärr. Sitter framför tv:n med Erika och bara tar det lungt och myser vilket inte är helt fel en höst-kväll som denna. Upp sju imorgon och ut på morgon-promenad vilket ska bli skönt.
Väntar dessutom på mina kläder som jag hoppas hinner komma denna vecka! Nästa vecka blir det dessutom en visit hos SSU-flen, var ju ett tag sen nu, och nu när jag ändå är tillbaka här uppe och har iallafal lite tid över så kanske man ska göra något vettigt med tiden och nu när det är mindre än ett år kvar tills valet så kan det nog hända en hel del spännande !
Nää nu blir det lite kvälls-mat och sen sängen !
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0