Överaskning!

Oj oj oj ! Gick och la mig för att sova bort mitt mag-ont tidigare och precis när jag somnat som skönast slår min kusin upp dörren och slänger en katt på mig. Och hör att det är folk i lägenheten :O Ett och tu så var jag uppe så står min morbror där med en srillans ny säng :O:D Riktigt fint sätt att vakna på ska jag be att få tala om. Nu är vi haft lite frisörsalong här också så är man fit for fight igen! Känns som en helt okej dag än så länge, och ikväll blir det chill på hög nivå. Ska bli skönt att ta de lugnt en kväll och imorgon ska jag väl ta tag i det sista med plugget som ska hinnas klart, vill ligga lite före i allt så jag har utrymme i fall att ! Nu ska jag väl ta mig något nyttigt att äta eftersom våran nyttighetsperiod fortfarande är i full gång. Känner mig dock lite sugen på en öl och lite godis ;P men men det får väl vänta, bara tre veckor kvar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0