Oväntad sovmorgon!

Eller ah oväntad och oväntad jag försov mig om sannimgen ska fram, hihi! Kind of typiskt mig, skulle gått upp vid åtta och gått ut och gått med Erika och hennes mamma men när jag igår kväll hörde att det var skogspromenad det gällde hoppade jag snabbt av dem planen. Få sjukt ont i mina knän av att gå på sånt underlag:( Ja så kännde jag mig väl inte tillräkligt pepp att gå upp så antar att jag pratade i sömnen med Erika imorse (igen)!
Nää men nu ska jag väl göra mig iordning för ännu en dag med plugg, vilket jag känner mig gymt opepp på!
Börjar vid ett och sen hålla på hela dagen, har både Svenska och Historia att lämna in denna vecka.
Nää vet ni vad, nu måste jag göra något vettigt.
Hörs sen!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0