Lördag morgon eller eftermiddag?

Gick och la mig sjukt itdigt igår och visst var det skönt! vaknade vid sju och bara lår och vred på mig i sängen och till slut somnade jag om(dåligt beslut) vaknade igen vid elva och orkade inte flytta mig längre än till soffan. Och här har jag legat och kollat på repris efter repris, men visst är det skönt att bara ibland få sova ut och inte ha en enda plan för dagen! Igår kom Erik och Micke över och då vankades det Tcos och mys, vilket man gjort sig förtjänt av när man har nyttig/studie-tid hela tiden, slutade med att vi alla satt framför tv:n och tittade på "Shakespeare in Love", i alla fal en kväll som för mig var väl behövd. Erika och Erik har båda åkt till Eskilstuna så nu blir det "alone-time" tills imorgon, men ska över till mamma också på en visit sen får vi se om lilla Hannah kanske förmår sig att höra av sig så kanske man kan göra något mysigt med henne ikväll!?
Nu kallar duschen!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0