Kväller!

Nu går dagen mot sitt slut precis som min energi! Ska bli skönt att sova tidigt ikväll och upp tidigt imorgon för att "power-walka" med Erika och hennes mamma. Sedan ska HELA dagen spenderas med plugg, försökte sätta mig med matten förut men klarade inte mer än en timme innan jag körde fast. Och har en liten regel för mig själv att när jag fastna med något och börjar bli lite irriterad så ska jag ta en paus och nu betsämmde jag mig att pausa tills imorgon! Hehe, bättre de än att jag tröttnar helt!
Dessutom har jag ju haft en hel-dag med min lillasyster vilket var ett tag sen ska jag be att få tala om! Skönt var det i alla fal, och dessutom klickade jag hem ett par lår-höga stövlar tidigare idag:) Så nu längtar jag till leverans!
Nä nu kallar sängen på mig, eller jag kallar på sängen?
Vilket som, God natt!

Kommentarer
Postat av: Paula

Heej Emily! Fan vad kul att du bloggar :D Älskar att läsa bloggar, haha. Så du pluggar i västerås nu eller? :) Själv ska jag antagligen också börja plugga på komvux i januari ;) hoppas allt är bra med dig! puss

2009-10-04 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0