Jag sätter stopp!

Jag är trött på otacksamma människor, jag får ofta höra att jag är för snäll och nu är det nog! Jag ställer gärna upp för mina nära men den gruppen är inte alls så stor längre. Jag är trött på folk här uppe, som skulle kunna sälja sin egen mamma om dom hade tjänat på de! Pinsamt är det när man inte ser att man ska vara tacksam för att folk bryr sig och ställer upp, att de sen bara slänger det tillbaka i ansiktet på en är sjukt! Nu är det nog inga mer besök för att någon ska må bra och är ensam, inga mer jag hjälper dig gärna eller lånar dig pengar. Arg och ledesn är jag på att folk bara utnyttjar, kasta inte bort folk som vill finnas där för dig utan anledning för tillslut så sinns det ingen kvar som vill göra något för dig! Ursh jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen, trött på att bli blåst helt enkelt!


If good is a shepard  then I am his lost lamb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0