Hinduism och sängen !

Har suttit framför tv:n ett tag nu men nu ska jag stänga in mig och plugga inför provet imorgon ! Känns inte alls riktigt bra faktiskt, har blivit mycket nu på senaste. När man gick i gymnasiet så hade man två terminer på sig att fixa saker, jag menar man hade liksom fler än en chans att göra bra i från sig nu så är det verkligen nu eller aldrig, ja eller nej. Så pressen känns lite mer, jag menar SvB som man annars har tre terminer på sig att fixa och mata in information under, en termin och 9 litterära verk plus fyra andra ämnen att plugga samtigt känns. Speciellt när man är van vis att jobba, kunna göra som man vill och framför allt leva på nätterna! Men man ska väl inte klaga, det är väl så här det kommer bli i det stora vuxen livet, men tidiga mornar har aldrig varit min grej. Jag är en natt-människa PUNKT! Nä tillbaka till Hinduismen och alla Natur-religioner, Sleep tight !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0