Fångad av en stormvind!

Vart kom stormen ifrån?! Trodde jag skulle blåsa bort helt när jag var på väg hem. Allt som har med hösten förutom dessa stormvindar kan jag ta men det var ju just det här med vindarna jag var glad att slippa när jag flyttade från Malmö! Jag menar för att det andra tycker jag hör till! Nåja nog om det, är hemma en liten kort stund och ska hämta energi sen sätta igång med resten. Och om jag gör de har jag ju gjort mig förtjänt av lite serie-tittande ikväll tycker jag! Ska slänga i mig något nu sen ut i stormen igen!

xxx

Kommentarer
Postat av: Hannah

bra pepp med blåsten inför eriks fest ju :D

2009-10-07 @ 14:27:25
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0