Utmattad!

Jag börjar känna mig riktigt seg nu, känns som att jag bara pluggar och när jag inte gör det så lägger jag ner energi på att tänka på det! Har anmält mig till en utbildning i Eskilstuna nu i alla fal, Ekonomiansvarig! Känns riktigt skönt att ha ett fast mål, och känns faktiskt som att jag trivs med mitt val. Förstår att många andra tycker det är konstigt att välja just den utbildningen, men vad ska jag säga mer än att vi alla har olika mål och värderingar!
Alla gör vi olika, och vill olika saker. Och jag som kanske inte riktigt alltid varit så intresserad av skolan är väl kanske ett prakt exempel på detta. Men jag ska säga något ärligt så ser jag upp till bildade människor, det är ju inte så att jag ser ner på andra som väljer att istället leva livet på det jobbet som rycker åt sig.
Nä tillbaka till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0