Ursh !

Jag hatar att gå upp tidigt ! Eller inte egentligen, får ju lite ångest när jag sover en hel dag men det känns fan inte kul att behöva gå upp innan det blivit ljust i alla fall!
När jag bodde i Malmö, oufh så var jag fan illa tvungen. Öppningen var ingen lek, gå upp innan hela värled ens hade vaknat, ungefär så känndes det. Men det bästa som fanns var fan en helt tom och tysst restaurang ! Inga fläktar, inga gäster, inge personal utan bara lugn och ro ! Men behöva gå upp såhär för att plugga känns riktigt illa!
Som sagt har tidiga mornar inte varit min grek på flera år, och dom som någon gång försökt väcka mig innan jag själv tycker att jag sovit klart vet att jag befinner mig i deliruim!
Brukar få svar som : ahhh & mmmh & yeahh. och just det betyder att jag sovar :P hahah
Nä ska väl göra något produktivt av denna tid nu när jag gått upp med tuppen !
Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0