Torsdag!

Att göra:
  • Ska plugga större delen utav dagen,
  • äta hos min pappa,
  • och gå igenom nationella i Sv B och
  • Sara över och dricker kaffe!
  • Plugga med Ragg och Erika
Sitter helt nyduschad i soffan nu och bara degar, känns som det kommer bli en sån där jobbig dag då man bara inte orkar göra någonting alls!
Men måste verkligen få klart en massa saker denna och nästa vecka, eftersom jag börjar jobba den sista!
Ska bli sådär, tror jag kommer sakna mitt gamla jobb ännu mer när jag väl börjar jobba, för säg vad man vill om att man har en bra stämning på jobbet, men Gat kan ingen slå.
Visst hade vi våra bråk, jag och den restaurangen men islut änden fick vi alltid ihop det! Alla tjejer, all stress, alla misstag och alla gånger vi lyckades vända de värsta situationer till något som ända funkade!
Mitt första jobb inom den branchen, den restaurangen kommer alltis ligga mitt hjärta nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0