Svar på tal!

Tänkte bara säga att efter allt detta "fjortis-blogg" tjaffset så kanske folk vill veta vad fan det är som händer! Mathilda också kallad Roggan är som sagt ganska ofta hemma hos oss, så vart på världskartan skulle vi snacka skit om henne?! Vi är vänner sen barnsben, och som jag ser det "still going strong" Och vad jag tycker och tänker om folk här i flen är ingen hemlighet, har jag något att säga så tro mig jag kan era namn! Och visst, jag är 20 och bor med min tjej-kompis men välkommen till verkligheten. Är man 20 och pluggar har man inte den fetaste kassan, och soc-bidrag intresserar mig inte speciellt(ta inte illa upp). Prata om att jag har Kol och om mina tänder haha, vilket skämt! Det var visst det ända ni hade att komma med, men skrattar mig lycklig över att jag inte är som alla andra lön-feta idioter i denna hålan. Men så är det, jag och Erika bor ihop, och klarar oss bra tråkigt bara att folk tycker det är märkligt. Så är det, jag trivs med vad jag gör och som ni kallar det, tänker fortsätta "smutsa ner flen" ett tag till ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

bra emily :) jag kan hjälpa dig att "smutsa" ner;)



kärlek till dig <3

2009-11-13 @ 01:01:49
URL: http://emiliamatildabodin.bloggplatsen.se
Postat av: Roggan

Som jag skrev i min blogg. Vi samlar ihop truppen och går ut hårt!!! Det är ett par eller flera smutsiga ungar som inte har något annat att komma med än att säga att det är ni som skriver smuts om mig vilket jag aldrig skulle kunna tro. Som du skriver, vi har känt varandra se barnsben och vi are still going strong. Kanske det folk störs sig på. Avundsjuka? Hm ungefär som en hEEEEst!!

Love.

2009-11-13 @ 02:34:45
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0