Repris !

Sitter och tittar på reprisen utav T.M och innan de va det reprisen av EMA som gällde ;) Så alltså är det en chill kväll som heter duga som står på kvällens att göra lista. Håller dessutom på att bli sjuk så det här är nog precis det jag behöver. Har köpt mig lite rött vin också, som jag strax ska korka upp, vilket inte känns helt fel.
Känns som att tiden går sjukt fort nu, jag menar vi är redan inne i November, fan inte långt kvar tills året är över. Och så fort det blir Desember så drar allt igång och dett kommer kännar som att tiden flyger förbi ända fram tills i januari. Nää nu ska jag ta tag i lugnet, och krypa ner i soffan :)

Ha en trevlig Lördag kväll ;)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0