Lördag!

Nu har det gått för långt! Finns fan en gräns, Uppenbarligen någon som inte känner mig sådär värst väl heller som sysslar med detta! Jag flyttade upp från Malmö med mitt jobb, och fan inte av någon annan anledning. Tyvärr tröttnade jag på att jobba i sthlm och pendla dag ut och dag in, därför pluggar jag just nu! För tillskldnad från er andra i denna stan så tar jag tag i mitt liv och nöjer mig inte med medel! Skriv gärna om mig, och printa gärna mitt namn om ni tycker det ger er något, men ta reda på fakta innan ni yttrar er!

I övrigt har denna dag varit helt okej, jag och Hippo har sovit precis hela dagen! Riktigt skönt! Sen bjöd mamma på middag och ett glas vin, så med andra ord har jag bara tagit det lugnt idag!

Har dessutom letat fram en julklapp till alla oss HEST-tjejer, kanske inte borde avslöja mig redan nu men kan inte hålla mig! Haha men erkänn att ni hade blivit glada om ni hittade dessa under granen Erika och RRRagg? ;)




Kommentarer
Postat av: Roggan

Jag hade blivigt heeelt jävla överlycklig!!! Dom skulle fått stå högst upp och längst fram i mitt glas skåp;) Ses snart min lilla fallabella:)

2009-11-15 @ 19:38:01
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0