Kväller!

Äntligen kan jag ta det lungt, blev en hel del spring och stress idag känndes det som och ändå känns det som att jag inte fått så mycket gjort. Var hos pappa i alla och åt middag, lånade lite böcker och gick igenom lite gamla saker. Fick med mig sjukt gamla bilder, flera stycken från Grekland, trodde jag skulle dö när jag såg som. Lite för smal, och konstig tjej hahah! Roligaste var ändå den jag hittade på mig och Erik från sälen, ser inte ens ut som jag. Fick med mig lite andra saker också så som gamla kläder, roligt när man hittar sånt;P
I vilket fall var det trevligt att träffa pappa och Hannah:)
Hahaha och gårdagen var en total katastrog utan underdrift! Kurre fick för sig att han skulle ut på äventyr och ända vägen ut ju fönstret på andra våningen. Och klart att han klarade de och fick en rejäl smak på friheten! Efter mycket om och men och lite taktik från mig och Erika fick vi äntligen in honom! Slutet gott, allting gott!
Nä nu kallar sängen, slänger in lite roliga pix imorgon:)

Sleep tight!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0