Hemma igen !

Gårdagen eller natten och kvällen i alla fall spenderades men min mor på yxtaholm, velket var super trevligt! Skönt att få komma bort lite från verkligheten ibland med någon man tycker om ! God mat och vin plus en hel del minnes-prat vilket var riktigt mysigt, dessutom at det sjukt fint därute. Det är liksom harmoniskt på något sätt. Nu är jag i alla fal hemma igen och sitter och lyssnar musik, och bara tar det lugnt :) Har dessutom klippt lugg, kännde att jag behövde en förändrig. Och helt fel ser det ju inte heller ut.

Men som dagt en bild säger mer än tusen ord, så här kommer lite uppdates från alla bravader!




(förövrigt diggar jag glasögonen ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0