Du kan bli precis vad du vill !

Har hamnat i en liten svacka för tillfället men håller på att klättra mig upp nu. Har varit riktigt mycket i skolan men ändå inte tillräkligt för att få mig taggad, jag vill liksom ha full fart hela tiden. Jag vill ha att göra och gärna för mycket just nu tror jag dock att det är omöjligt, men letar runt efter lite jobb som ska få igång mig igen, förhoppningsvis dyker det upp något nytt och spännande snart.
Min lilla, lilla syster flyttar hemifrån nu i helgen och faktiskt till och med spenderat sin första natt i nya lyan redan. Ska bli kul för henne att hon får komma iväg och definitivt nyttigt, tror man lär sig av att få kämpa lite här i livet.
Jag menar hur kul skulle det vara om allt bara rullade på, våra motgångar stärker och oss, förbereder oss för nya prövningar och ser garanterat till att vi vet om att vi lever.
Nu kallar plugget!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0