Coco !

Riktigt imponerad av filmen! Mamma tyckte att den var lite seg, men jag blev som sagt imponerad trots att den var på franska. Och egentligen tror jag bara att det gjorde den bättre, för som sagt skare va så skare;P
Är hemma nu i alla fall, ska väl börja röra mig emot sängen strax. Imorgon blir det lunch hemma hos Sara vilket jag ser fram emot : ) Trots att det verkligen var det sämsta provet som jag någonsin gjort idag så blev det ett G har nog aldrig varit så missnöjd med min prestation som idag. Men gick ju inte helt åt helvete i alla fall. Ja nu gäller det att kämpa på des sista tiden utav terminen, sen är det över eller ja i några veckor. Vill liksom få klart allt så snabbt som möjligt nu då kanske jag hinner med en distans kurs över jul och nyår! Hur som peppa sista tiden nu!

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0