Coco Chanel!

Idag blir det bio med Mamma! Ser fram emot att få se den filmen faktiskt, riktigt mycket! Fick föresten tillbaka min Svenska igår och guess what!? Fick ett MVG, kändes ju inte helt fel! Hade matte prov idag det gick ju dock inte lika bra =/ Ge mig något att räkna så klarar jag det, men när det handlar om att mäta så går det inte riktigt lika bra! Men men, vad ska man göra alla har sina brister och denna är min! Och taggar inför jobb också, mycket som händer just nu och spännande är det, känns bara som att det är så lite tid över nu bara. Helgen kommer dock bara bestå utav plugg, men kanske lika bra det! Nää nu ska jag göra mig i ordning och glida över till mamma!

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0