090625

Hejsan där , händer som vanligt mycket ock kanske mer än det borde :S Men vad ska man göra ?! Har iallafal tagit tag i alla lösa trådar nu och kommit fram till at lösningen på mina problem är helt enkelt , kort och gott : MALMÖ ! Drar på söndag och får se när jag kommer tillbaka igen ska bli skönt att bara komma bort ett tag . Menar bor ju inte i en dröm stad precis . Ska träffa E på söndag och sen rättegång på måndag , tycker faktiskt det ska bli ganska obehagligt . Men alla runt om är väldigt stöttande och de betyder en hel del även om jag inte visar det just nu . Idag vart de hur som helst lunch med E&E ( Erik och Ebbe dvs ) ute i solen hur mysigt som helst ! Måste leta mig mot sängen nu ska upp tidigt imorgon och skriva klart en tenta . Sova Gott ! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0