090620

Sämsta uppdateringen EVER ! haha men vad ska man göra , har fixar och donat så det står härliga till med jobb , skola , lägenhet och dessutom håret :) Så nu vart ljust hår :) Känns lite konstigt men vänjer mig väl snart. Hur som är allt med Erika nu planerat allt vi behöver nu är . . . . jo lägenheten men ah ; ) litt och med börjat packa hos henne . Nåja imorgon blire tillbaka till verkligheten på jobbet sthlm , inte jätte taggad men nu är det inte lång kvar . Ska börja plugga i höst så ska inte jobba från augusti ,  ska bli jätte skönt att ta tag i allt och göra något annat ett tag . Känns som jag hunnit göra ganska mycket under den tiden jag inte gått i skolan , och jobbat på ganska många olika ställen .Ska bli skönt att ta de lugnt att tag nu och bara fokusera på plugg , skönt är ju också att Erika också ska plugga med mig och några gemensamma ämnen blire säkert . Nu blire sängen sov gott folket !
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0