Så att säga!

Jag har precis jobbat min sista dag 2009, och det känns riktigt skönt! Nu är det total fokus på att "göra klart" och på att bara ta det lugnt och slappa över jul och nyår! De flesta klapparna är inskaffade och de som fattas tar vi tag i på onsdag, Jag ser fram emot en lugn jul. Inga samtal från något jobb kommer det bli vilket innebär att jag faktiskt kan slappna av denna jul.

Amazon var det ju som sagt i helgen och totalt Mayhem får beskriva kvällen så att säga!
Riktigt failad kväll måste jag säga, kanske beror det mest på att jag inte tycker om flen. För "Flens-folket" verkade ha kul, nåja ska försöka planera in en Malmö resa i min kalender och budget!

Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0